نمایشگر دسته ای مطالب
هزینه کرد پژوهانه
هزینه کرد پژوهانه
برای خرید تجهیزات از محل اعتبار پژوهانه میتوانید به یکی از روشهای زیر اقدام کنید:
- درخواست خرید توسط دانشگاه
- خرید شخصی و ارائه فاکتور معتبر و مهر شده به مدیریت امور پژوهشی و فناوری
توجه!
طبق آیین نامه، پژوهانه عضو با ارائه اسناد مثبته در موارد زیر قابل پرداخت است:
- شرکت در همایشهای علمی معتبر داخلی و خارجی براساس آیین نامه های مربوط
- عضویت در حداکثر دو انجمن علمی معتبر داخل و خارج از کشور
- اشتراک به پایگاه های اطلاعاتی
- خرید کتب و نشریات مورد نیاز
- خرید لپ تاپ تا تبلت و لوازم جانبی کامپیوتر (هر 5 سال یک بار)
- ارتقاء کامپیوتر و خرید نرمافزارهای تخصصی مورد نیاز
- هزینه داوری و چاپ مقالات در مجلات معتبر علمی-پژوهشی داخلی و خارجی
- خرید خدمات پژوهشی چاپ کتاب مانند حروفچینی، صفحه آرایی، ویراستاری و ... به جز هزینه چاپ کتاب و خرید کاغذ برای چاپ کتاب
- خرید و ساخت لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی تحقیقاتی
- پرداخت کمک هزینه شرکت دانشجویان در همایشهای داخلی
- پرداخت بخشی از هزینه های پایان نامه های دانشجویی
(برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه محاسبه امتیاز پژوهانه و هزینهکرد اعتبار پژوهانه، آیین نامه پژوهانه را از روی سایت دانشگاه دریافت کنید.)
فرآیند هزینه کرد پژوهانه
- درخواست خرید توسط دانشگاه
- دریافت فرم هزینه کرد پژوهانه از سایت دانشگاه
- تکمیل فرم توسط متقاضی و پیوست برگه درخواست کالا و تحویل به مدیرگروه مربوطه
- تائید فرم توسط مدیرگروه و ارسال آن به دانشکده مربوطه
- تائید فرم توسط رئیس/معاون دانشکده و ارسال آن به کارشناس امور پژوهشی و فناوری (آقای یوسفی)
- بررسی درخواست توسط کارشناس امور پژوهشی و فناوری و ارسال به مدیریت امور پژوهشی و فناوری
- تائید فرم توسط مدیریت امور پژوهشی و فناوری و ارسال به معاونت آموزشی و پژوهشی
- تائید توسط معاونت آموزشی و پژوهشی و ارائه فرم به مسئول دفتر معاونت اداری و مالی (آقای یزدانی)
- تائید فرم توسط معاونت اداری و مالی و ارسال به کارشناس امور مالی جهت صدور حواله خرید (آقای کاوانلویی)
- صدور حواله خرید و تحویل آن به کارپرداز (آقایان یگانه و وحیدی نزاد)
- خرید کالا توسط کارپرداز و تحویل آن به کارشناس امور مالی ( اموال) (آقای رحیمی)
- الصاق برچسب اموال توسط کارشناس امور مالی و تحویل به متقاضی.
- خرید شخصی و ارائه فاکتور معتبر و مهر شده
- دریافت فرم هزینه کرد پژوهانه از روی سایت دانشگاه
- تکمیل فرم توسط متقاضی و پیوست برگه درخواست کالا و فاکتور و تحویل به مدیرگروه مربوطه
- تائید فرم توسط مدیرگروه و ارسال آن به دانشکده مربوطه
- تائید فرم توسط رئیس/معاون دانشکده و ارسال آن به کارشناس امور پژوهشی و فناوری (آقای یوسفی)
- بررسی درخواست توسط کارشناس امور پژوهشی و فناوری و ارسال به مدیریت امور پژوهشی و فناوری
- تائید فرم توسط مدیریت امور پژوهشی و فناوری و ارسال به معاونت آموزشی و پژوهشی
- تائید توسط معاونت آموزشی و پژوهشی و ارائه فرم به مسئول دفتر معاونت اداری و مالی (آقای یزدانی)
- تائید فرم توسط معاونت اداری و مالی و ارسال به کارشناس امور مالی جهت صدور حواله خرید (آقای کاوانلویی)
- تحویل تجهیزات خریداری شده به کارشناس امور مالی جهت نصب برچسب اموال (آقای رحیمی)
- تحویل فرم و حواله خرید به کارشناس امور مالی (آقای کمالی) جهت پرداخت هزینه